نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان نون دبی

هتل آپارتمان 4 ستاره نون (Noon) در قسمت البرشا دبی قرار دارد  این هتل 45 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وسایل چوبی، تلویزیون، ماهواره، وسایل اشپزخانه، فر و حمام شخصی می باشد.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه با ماشین و تا دبی مال 12/1 کیلومتر و تا مال امارت 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. کردشگران تور دبی تابستان 95می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان نون دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، فکس، کپی، اتاق خانوادگی، آسانسور، خدمات گردشگری، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

هتل زاین اینترنشنال دبی

هتل سه ستاره زاین اینترنشنال (ZainInternational) دبی در منطقه دیره واقع شده و 77 اتاق ارائه می دهد که دارای امکانات بالکن، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. فاصله هتل تا ایستگاه متروی الریگا 5 دقیقه پیاده روی است که می توان از آنجا با طی 2 ایستگاه به منطقه بر دبی رسید. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی همراه بشقاب غذاهای دریایی سرو می شود و گردشگران تور دبی شهریور 95 می توانند از طعم غذاهای آن لذت ببرند.  

امکانات هتل زاین اینترنشنال دبی

آسانسور، تراس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، سیستم تهویه، وای فای رایگان.تور دبی تابستان 95

 

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل 5 ستاره داماک میسون کور جاردین (DAMAC Maison Cour Jardin) در خیابان ابرج دبی واقع شده و 355 آپارتمان لوکس ارائه می دهد که دکوراسیونی به سبک عربی دارند و از پنجره های اتاق، داون تاون دبی کاملا نمایان است. هتل 5 دقیقه رانندگی تا ایستگاه متروی "بیزنس بی" فاصله دارد و همچنین خیابان "بی" که مملوء از رستوران ها و مغازه هاست در چند قدمی هتل واقع شده است.تور دبی تابستان 95

همه آپارتمان ها بزرگ هستد و نور مناسبی دارند و از امکانات آن ها می توان به حمام مجهز، آشپزخانه مجهز، تلویزیون، ماهواره و ... اشاره کرد. در کافه "میسون" این هتل غذاها و نوشیدنی های متنوع بین المللی موجود می باشد و این کافه با دکور زیبای خود چشم انداز تماشایی از کانال دارد.

فاصله هتل تا مرکز مالی بین الملل 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال و فواره 5 دقیقه رانندگی است و گردشگران تور دبی شهریور 95 می توانند از اتوبوس شاتل رایگان نیز استفاده نمایند. فرودگاه بین المللی دبی که نزدیک ترین فرودگاه به این هتل می باشد در فاصله 12 کیلومتری هتل است که ترانسفر فرودگاهی بنا به درخواست مسافران تور دبی شهریور 95ارائه می گردد.

امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، باشگاه کودکان، رستوران، نگهداری از کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل آپارتمان نون دبی,هتل زاین اینترنشنال دبی,هتل داماک میسون کور جاردین دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد شهریور 95 میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند. 

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.تورمشهد شهریور 95

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تورمشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تورمشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.تور مشهد شهریور 95

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

پارک امت مشهد

پارک امت در انتهای سی متری طلاب واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است.تور مشهد شهریور 95

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری تور مشهد شهریور 95 بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,بهترین دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان افتخار مشهد

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان با کیفیت خوب می گردید من این هتل آپارتمان را به شما پیش نهاد می کنم این هتل در سال 92 تاسیس شده است و دارای 19 واحد سوئیت و آپارتمان یک خوابه می باشد امکانات هتل شامل اینترنت در لابی و واحد ها فولبرد رستوران خدمات خانه داری گشت درون شهری صبحانه در رستوران و در اتاق ها دستگاه واکس کفش تبدیل ارز تهیه بلیط و ... می باشد. مسافرانتور مشهد نوروز 96می توانند اقامت راحتی را در ایت هتل داشته باشند.

هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم جزء یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان های مشهد مقدس است که حدود دو ماه است که افتتاح شده است و یک هتل زیبا و نو ساز می باشد. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۱۰ دقیقه می باشد.در هتل آپارتمان میثم صبحانه , ناهار و شام به صورت منو انتخابی سرو میشود. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان بسیار مناسب است به طوری که به حرم مطهر و مرکز شهر مشهد نزدیک است.

فاصله هتل آپارتمان صوفیان تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه و تا راه آهن حدود ۲۵ دقیقه می باشد.

آدرس : مشهد – خیابان دانش شرقی ۱۷ – هتل آپارتمان میثم

 

هتل آپارتمان هورام مشهد

هتل آپارتمان هورام مشهد در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل آپارتمان با داشتن سوییت و آپارتمان های یک خوابه با فاصله ی نزدیک به خیابان امام رضا و چهار راه دانش آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد نوروز 96امام هشتم (ع) می باشد. فاصله هتل تا حرم 10 دقیقه پیاده روی ,تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 30 دقیقه می باشد. امکانات هتل شامل : لابی , اینترنت در واحد و لابی,فولبرد, آسانسور,خدمات اختصاصی,صبحانه,سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

 

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائرانتور مشهد نوروز 96 گرامي مي باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.تور کیش نوروز 96پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

 

اسكله تفريحي کیش

اسكله تفريحي

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تورکیش قرار مي گيرد.

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تور کیش نوروز 96 براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش همچون یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره فوق العاده بی نظیری و زیبایی را در معرض دید مسافران تورکیش که با پروازهای شبانه به این ناحیه سفر می کنند قرار خواهد داد. ساحل جزیره کیش به علت تمیز بودن آب و شفاف بودن آن به گونه ای می باشد که می توانید عمق دریا را تا چند متری ببینید در واقع یک آکواریوم طبیعی را به شما نمایش می دهد. این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد و منظره زیبایی را رقم می زند که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

تور کیش نوروز 96

جاده دنیا کیش

پارک دلفین های کیش

این پارک تفریحی با مساحت 100 هکتار در جنوب شرقی کیش قرار دارد .تور کیش نوروز 96این پارک دارای گیاهان گوناگون و باغ پرندگان می باشد . همچنین در این پارک پستانداران دریایی از مانند شیر دریایی شمالی ، شیر دریایی جنوبی ، پنگوئن ، گراز دریایی و گربه دریایی که در کل 21 نوع پستاندار که در فضای آب 1800 متر مکعب نگهداری می شوند . این پارک تفریحی دارای 100 نوع گیاه شامل بنجامین های بزرگ ، اوکالیپتوس ، شيشه شور ، تكوما ،كهور ، گل ختمى ، آكاسيا ، مورد ، سياه نوفيلد ، كند كارپوس ، جونيا پروس ، درختان لور و 25 گونه مختلف از کاکتوس و دیگر گیاهان میباشد . علاقه مندان به وسیله ی اتوبوسهای قطاری اول از پارک پرندگان و بعد از دلفیناریوم جزیره کیش دیدن میکنند .



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران پاتوق کیش

یکی از رستوران های زیبای کیش رستوران پاتوق می باشد که دارای دیزاینی کاملا زیبا استتور کیش تابستان 95 ظرفیت رستوران 80 نفر می باشد پس سعی کنی در روزهای تعطیل حتما از قبل میز رزرو کنید معمولا در محیط رستوران همیشه یک موسیقی بخش می شود در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می شود.گردشگران تور کیش شهریور 95 می توانند در این رستوران لحظات خوشی راسپری نمایند.

فست فود بوف کیش

همانطور که می دانید این فست فود یکی از فست فودهای مطرح ایران استتور کیش تابستان 95 که دو شعبه آن در جزیره زیبای کیش در بازار پردیس دو طیقه اول واقع شده است کیفیت غذاها همانند دیگر شعبه ها می باشد قیمت متوسط مواد اولیه تازه محیط آرام و تمیز آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش شهریور 95 می باشد از دیگر امکانات این فست فود اینترنت می باشد همچنین شما اگر مایلد یک جشن دوستان داشته باشید می توانید با مدیریت هماهنگ کرده تا نهایت همکاری با شما صورت گیرد.تور کیش نوروز 96

 

 

رستوران سر آشپز کیش

رستوران سر آشپز کیش از رستوران های خوب جزیره می باشدتور کیش تابستان 95 که شما بد از یک خرید می توانید لحظهای مفرحی را آنجا سپری کنید منو رستوران باز استتور کیش نوروز 96برخورد کارکنان بسیار صمیمی کیفیت غذاها عالی می باشد همچنین شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی،کبابهای لذیذ و غذاهای دریایی تازه را میل نمایید فضای رستوران شیک و تمیز با دیزاینی بسیار جالب منتظر پذیرایی از شما مسافران تور کیش شهریور 95 می باشد .

 

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران تور کیش تابستان 95 و مردم کیش می باشد ، در این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شودتور کیش نوروز 96

 

رستوران ایتالیایی کوکوبانا | Kokobana کیش

در بین رستوران های جزیره کیش که خیلی هم زیاد هستن،تور کیش تابستان 95 یه رستوران ایتالیایی خوب قرار داره که مالکش یکی از بازیگران ایرانی یعنیتور کیش نوروز 96خانم روناک یونسی هستن. «رستوران ایتالیایی کوکوبانا» فقط پیتزا نداره و انواع ساندویچ هم در منوش هست به علاوه این که به صورت کافی شاپ هم عمل می کنه و تور کیش شهریور 95می تونین در کنار غذاتون نوشیدنی هم سفارش بدین.

 



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش,رستوران پاتوق کیش,فست فود بوف کیش,رستوران سر آشپز کیش,رستوران بناب کیش,رستوران ایتالیایی کوکوبانا | Kokobana کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

 

هتل شایگان کیش


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان تور کیش هتل شایگان شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900تور کیش هتل داریوش

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

تور کیش نوروز 96



:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های کیش,هتل ترنج,هتل شایگان,هتل داریوش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش در میدان ساحل احداث شده است. مساحت این هتل 55000 متر مربع می باشد و برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش در مجموع از 195 اتاق تشکیل شده است. برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره به این هتل بسیار نزدیک می باشد. این هتل در سال 1388 ساخته شده است. فرودگاه کیش 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی ویژه  میهمانان تور کیش  ،  ماهواره، کافی شاپ، بیلیارد، پارکینگ، نمازخانه، لابی، آرایشگاه، سالنهای کنفرانس، پارکینگ اختصاصی میهمانان تور کیش ، خشکشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

 تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر لابی هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر کافی شاپ هتل شایان کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل شایان کیش,رزرو هتل شایان کیش,نرخ هتل شایان کیش ,قیمت تورهای هتل شایان کیش ,بهترین نرخ هتل شایان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس  کیش  در میدان پردیس جزیره واقع شده است. رای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش این هتل مجموعا 168 اتاق دارد. سالن همایش این هتل از ظرفیت 200 نفر برخوردار  است. این هتل در سال 1385 تاسیس شده است. رای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش میهمانان در این هتل می توانند از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری میهمانان تور کیش ، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات میهمانان تور کیش ، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش,رزرو هتل پارمیس کیش,قیمت هتل پارمیس کیش,تور کیش,نرخ هتل پارمیس کیش ,اطاقهای هتل پارمیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش این جزیره واقع شده است. برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، کافي نت، سالن بدنسازي، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس میهمانان تور کیش ، اتاق بيليارد، کافى شاپ لابى، روم سرويس 24 ساعته و... می باشد.

 

 

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر رستوران هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر لابی هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر لابی هتل داریوش کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,رزروهتل داریوش کیش ,نرخ هتل داریوش کیش,تور کیش,تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش در زمینی به مساحت 10 هکتار در بلوار مرجان کیش احداث شده است. این هتل در مجموع 190 اتاق دارد. هتل مارینا در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. برای رفاه حال بیشتر مسافران تور کیش هتل دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان از فرودگاه به هتل می باشد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان میهمانان تور کیش، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...

 

 

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر لابی هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر رستوران هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر اتاق هتل مارینا پارک کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,رزرو هتل مارینا پارک کیش,قیمت هتل مارینا پارک کیش,تور کیش ,نرخ تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ریوا تکسیم استانبول

هتل ریوا تکسیم استانبول جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در میدان تقسیم واقع شده است.رای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسف فرودگاهی یکی امکانات هتل برای میهمانان خدو می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. رای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزیمیهمانان تور استانبول ، خدمات خانه داری میهمانان تور استانبول، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر لابی هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر رستوران هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل ریوا تکسیم استانبول,رزو هتل ریوا تکسیم استانبول,نرخ هتل ریوا تکسیم استانبول,قیمت هتل ریوا تکسیم استانبول,تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول در میدان تقسیم قرار گرفته است و جزء هتل های 4 ستاره این شهر می باشد.این هتل در کل 153 اتاق و 3 عدد سوییت دارد. برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول در رستوران هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و چند رستوران در این هتل وجود دارد که یکی از آنها بر روی پشت بام هتل واقع شده است.برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول برای میهمانان هتل یک سالن ورزشی بدنسازی هم در نظر گرفته شده است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، صندوق امانات، اینترنت وایرلس رایگان، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بدنسازی، ماساژ، سالن کنفرانس، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، اتاق های مخصوص عروس و داماد، صرافی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، تهویه، بار، گرمایش، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی میهمانان تور استانبول  و... می باشد.

 

 

تصویر هتل تکسیم گونن استانبول

تصویر هتل تکسیم گونن استانبول

تصویر لابی هتل تکسیم گونن استانبول

تصویر اتاق هتل تکسیم گونن استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول,نرخ اطاق هتل تکسیم گونن استانبول,رزرو هتل تکسیم گونن استانبول,قیمت هتل تکسیم گونن استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی ااستانبول در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل در سال 2008 ساخته شده و در مجموع 181 اتاق دارد. لابی و اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس رایگان تجهیز شده است. برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول در نزدیکی این هتل مرکز همایشات استانبول، مراکز اصلی شهر و جاذبه های تاریخی و فرهنگی استانبول قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در 5 کیلومتری هتل نیز کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار گرفته دارند. همچنین برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول رستوران و بار کامپس بر روی پشت بامهتل تایتانیک سیتی واقع شده اند.

 

امکانات هتل شامل:

امکانات رفاهی: رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ،صبحانه در اتاق، بار، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری اطفال، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری میهمانان تور استانبول ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، خدمات کرایه اتومبیل و... می باشد.

امکانات تفریحی: استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و... می باشد.

 

 

تصویر هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر لابی هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر رستوران هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر استخر هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل تایتانیک سیتی استانبول



:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک سیتی استانبول,رزر هتل تایتانیک سیتی استانبول,قیمت هتل تایتانیک سیتی استانبول ,نرخ هتل تایتانیک سیتی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اورینت اکسپرس استانبول

هتل اورینت اکسپرس استانبول نزدیک به اماکن توریستی قرار گرفته است و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول هتل اورینت اکسپرس کالا 54 اتاق دارد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال به میهمانان ارایه می شود. برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول در هتل اورینت اکسپرس استانبول استخر سرپوشیده و صرافی نیز وجود دارد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده سرویس نگهداری از اطفال، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، خدمات خانه داری میهمانان تور استانبول ، لباسشویی، صرافی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل اورینت اکسپرس استانبول

تصویر لابی هتل اورینت اکسپرس استانبول

تصویر رستوران هتل اورینت اکسپرس استانبول

تصویر رستوران هتل اورینت اکسپرس استانبول

تصویر رستوران هتل اورینت اکسپرس استانبول

تصویر استخر هتل اورینت اکسپرس استانبول

تصویر اتاق هتل اورینت اکسپرس استانبول

تصویر اتاق هتل اورینت اکسپرس استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل اورینت اکسپرس استانبول,رزروهتل هتل اورینت اکسپرس استانبول,قیمت هتل اورینت اکسپرس استانبول,تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پارک سیتی استانبول

هتل پارک سیتی استانبول در 500 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در سال 2010 ساخته شده است.هتل پارک سیتی استانبول مجموعا 51 اتاق دارد.از امکانات هتل می توان به اینترنت وای فای اشاره کرد. ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود 5 کیلومتر با هتل فاصله دارند.برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول وسایل نقلیه عمومی در 20 کیلومتری و ایستگاه مترو در 100 متری هلت پارک سیتی استانبول واقع شده اند. همچنین لازم به ذکر است برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول که هتل پارک سیتی برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده نمایند رایگان می باشد. این هتل در 25 کیلومتری و فرودگاه سابیها گوچن در 55 کیلومتری هتل قرار دارند. در فاصله 2 کیلومتری این هتل بازار بزرگ و برج گالاتا 5 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزیمیهمانان تور استانبول، آسانسور، بار، مجهز به سیستم تهویه، خدمات خانه داری، اتاق های خانوادگیمیهمانان تور استانبول،صرافی، خشکشویی، سرویس نگهداری از اطفال و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارک سیتی استانبول

تصویر هتل پارک سیتی استانبول

تصویر لابی هتل پارک سیتی استانبول

تصویر رستوران هتل پارک سیتی استانبول

تصویر رستوران هتل پارک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل پارک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل پارک سیتی استانبول

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پارک سیتی استانبول,رزرو هتل پارک سیتی استانبول , قیمت هتل پارک سیتی استانبول ,تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پارک رویال استانبول

هتل پارک رویال استانبول در میدان تقسسیم و در مرکز قسمت اروپایی استانبول واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد.برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول این هتل مجموعا 51 اتاق دارد. در این هتل برای میهمانان سرویس یرای مناطق تاریخی سلطان احمد یه صورت روزانه در نظر گرفته شده است.برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول  اتاق های این هتل ضد صدا هستند. همچنین این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند رایگان است. این هتل زیر مجموعه هتل های کروانسرای می باشد. در این هتل خدمات نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. فرودگاه آتاتورک در 22 کیلومتری هتل پارک رویال واقع شده است. اتاق و لابی هتل مجهز به اینترنت وایرلس است. ایستگاه مترو میدان تقسیم 300 متر با هتل پارک رویال فاصله دارد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزیمیهمانان تور استانبول ، بار، مجهز به سیستم تهویه، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، خدمات خانه داریمیهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، آسانسور، و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارک رویال استانبول

تصویر هتل پارک رویال استانبول

تصویر هتل پارک رویال استانبول

تصویر لابی هتل پارک رویال استانبول

تصویر رستوران هتل پارک رویال استانبول

تصویر رستوران هتل پارک رویال استانبول

تصویر اتاق هتل پارک رویال استانبول

تصویر اتاق هتل پارک رویال استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل پارک رویال استانبول,بهترین هتل های استانبول,بهترین هتل ,رزرو هتل خوب استانبول,رزرو هتل پارک رویال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول در منطقه شهزاده باشی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول است. رای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول این هتل مجموعا 81 اتاق دارد. در 16 کیلومتری هتل فرودگاه آتاتورک واقع شده است. مسجد سلمانیه و بازار بزرگ در نزدیکی این هتل قرار دارند. در 2 کیلومتری هتل مسجد تاریخی فاتح قرار گرفته است. رای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول لابی و اتاق های هتل به اینترنت وای فای مجهز شده است.در 1 کیلومتری هتل دانشگاه استانبول و در فاصله 650 متری ان شبکه حمل و نقل شهری قرار گرفته است. کافه ی هتل بلک برد استانبول به صورت شبانه روزی فعلیت دارد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول، صندوق امانات، گاوصندوق، انبار بار، روزنامه، آسانسور، فروشگاه در هتل، لباسشویی، مجهز به سیستم تهویه، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق، اتوکشی، خشکشویی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، آرایشگاه، سرویس کرایه اتومبیلمیهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار و... می باشد.

 

 

تصویر هتل بلک برد استانبول

تصویر لابی هتل بلک برد استانبول

تصویر لابی هتل بلک برد استانبول

تصویر رستوران هتل بلک برد استانبول

تصویر اتاق هتل بلک برد استانبول

تصویر اتاق هتل بلک برد استانبول

تصویر اتاق هتل بلک برد استانبول



:: برچسب‌ها: هتل بلک برد استانبول,تور استانبول,تورهای استانبول,رزرو تورهای استانبول,نرخ تور استانبول,هتل خوب در فندق زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آل سیزن استانبول

هتل آل سیزن استانبول در منطقه فاتح استانبول معروف به قلب تاریخی این شهر قرار دارد و جزء هتل های 4 ستاره استانبول برای اقامت مسافران تور استانبول می باشد. میدان تقسیم به این هتل نزدیک می باشد.در ضمن این هتل به مسجد سلمانیه، بازار بزرگ، مسجد سلطان احمد، موزه و کاخ توپکاپی نزدیک است. اتاق های بازی برای کودکان و نیز اتاق های ضد صدا از دیگر امکانات این هتل برای رفاه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. فرودگاه آتاتورک به این هتل نزدیک است. در هتل سرویس کرایه اتومبیل وجود دارد. هتل آل سیزن به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. همچنین صبحانه هتل به صورت منوی باز سرو می شود. برای رفاه مسافران تور استانبول در فاصله 2 دقیقه ای ای هتل ایستگاه متروی فندوق زاده قرار گرفته است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، سیستم گرمایش، مجهز به سیستم تهویه، بار، خشکشویی، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خدمات خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، اتاق جلسه و امکانات ضیافت، لباسشویی ویژه مسافران تور استانبول ، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آل سیزن استانبول

تصویر هتل آل سیزن استانبول

تصویر لابی هتل آل سیزن استانبول

تصویر رستوران هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول



:: برچسب‌ها: هتل آل سیزن استانبول,استانبول,نرخ تور استانبول,هتل در استانبول,هتل 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا برای اقامت مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 500 اتاق تشکیل شده است. همچنین در فاصله 29 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. مرکز گلف ترکیه حدود یک کیلومتری این هتل برای اقامت مسافران تور آنتالیا قرار دارد. بعضی اتاق های هتل بالکن اختصاصی دارد و حدود 38 اتاق این هتل بدون بالکن می باشد. در فاصله 39 کیلومتری این هتل مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، سرویس کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت وایرلس رایگان، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی ویژه مسافران  تور آنتالیا ، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، اتاق بازی، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب ویژه مسافران  تور آنتالیا ، صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه و... می باشد.

 

 

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل آدروا گلف ریزورت آنتالیا,آنتالیا,تور آنتالیا تابستان 95,هتل در آنتالیا,رزرو هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا  آنتالیا در منطقه بلك  برای اقامت مسافران تور آنتالیا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل در سال 2006 ميلادي ساخته شده است. مركز شهر آنتاليا در 45 كيلومتری این هتل قرار گرفته است. همچنین فرودگاه آنتالیا در فاصله 35 كيلومتری این هتل می باشد. این هتل برای رفاه حال بیشتر مسافران تور آنتالیا  مجموعا از 469 اتاق و ویلا تشکیل شده است. تمام اتاق های این هتل ویژه مسافران تور آنتالیا در متراژ 64 متر مربع می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سینما، سونا، جکوزی، مینی گلف، ساحل اختصاصی، پارک آبی ویژه مسافران تور آنتالیا ، کافی نت، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، میز بیلیارد، ایروبیک، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، سالن بدنسازی، زمین تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر استخر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر رستوران هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر رستوران هتل آدم و حوا آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل آدم و حوا آنتالیا,تور آنتالیا,تور لحظه آخری آنتالیا,هتل,هتل در آنتالیا,نرخ هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل 5 ستاره رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 51 طبقه زیرمجموعه هتل های بین المللی رادیسون بلو است. هتل رادیسون رویال در مجموع از 471 اتاق تشکیل شده است. این هتل 5 دقیقه با برج خلیفه ، دبی مال و ساحل جمیرا فاصله دارد. باشگاه گلف دبی در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی دبی در 15 دقیقه ای از هتل واقع شده اند. این هتل مشرف به مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی است.

_رادیسون_رویال_دبی.jpg

امکانات هتل رادیسون رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، آسانسور، کتابخانه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، خودپرداز، صبحانه در اتاق، مرکز تجارت، مرکز بدنسازی، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سرویس نگهداری از کودکان و...

_رادیسون_رویال_دبی_1.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_2.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_3.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_4.jpg

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران اکسین کیش

رستوران اکسین کیش یکی از رستوران های خوب جزیره می باشد که در آن انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی سرو می شود گردشگران تور کیش نوروز 96 در این رستوران می توانند با خیال آسوده در محیطی تمیز و آرام لحظات خوشی را برای خود فراهم آورند. 

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل شایگان کیش


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش نوروز 96 خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 96 به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گرند هاربر آنتالیا

 

تور آنتالیا هتل گرند هاربر

هتل گرند هاربر از هتل های 4 ستاره منطقه توریستی کمر آنتالیا می باشد. این هتل متشکل از 311 اتاق زیبا است و تا مرکز شهر یک ساعت فاصله دارد. هتل گرند هاربر دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد و همین امر باعث انتخاب آن برای اقامت توسط مسافران تور آنتالیا تابستان 95 شده است. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , رستوران با غذاهای بسیار لذیذ و متنوع , سالن ماساژ و اسپا , سالن بیلیارد , اتاق نگهداری از کودکان و.... . مسافران تور آنتالیا تابستان 95 با اقامت در این هتل می توانند سفری بی نظیر را تجربه کنند و اوقات خوشی را نیز سپری کنند. علاوه بر این برای افزایش رفاه و آسایش مسافران تور آنتالیا تابستان 95 نیز در این هتل یک صرافی برای مبادلات ارزی , ترانسفر فرودگاهی و پرستار برای مراقبت از کودکان و... وجود دارد.

تور آنتالیا هتل گرند هاربر

 



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

یکی از بازارهای کامل و بزرگ دبی است که دارای کافه ها و رستورانهای با شکوه و بازار طلا است.این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا عرضه می کند.دارای چشم انداز ساحلی نیز می باشد و تفریحگاههای ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک،و ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر اتصال می دهد.دو قسمت مجزا فستیوال سنتر،یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آبنمای زیبای دبی ساخته شده اند و دارای صد رستوران،ششصد فروشگاه،که بیست و پنج تای آن از مهمترین فروشگاهها هستند ،مرکز بولینگ،سینما،مرکز تفریحی، و پارکینگ موجود می باشد.گردشگران تور دبی می توانند  برای خرید سری هم به این مرکز خرید بزنند.تور دبی تابستان 95

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگرانتور دبی تابستان 95می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید و در

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 

 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران تور دبی تابستان 95 می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند .

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 

مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگرانتور دبی تابستان 95  است. مسافران تور دبی می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

یکی از بازارهای کامل و بزرگ دبی است که دارای کافه ها و رستورانهای با شکوه و بازار طلا است.این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا عرضه می کند.دارای چشم انداز ساحلی نیز می باشد و تفریحگاههای ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک،و ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر اتصال می دهد.دو قسمت مجزا فستیوال سنتر،یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آبنمای زیبای دبی ساخته شده اند و دارای صد رستوران،ششصد فروشگاه،که بیست و پنج تای آن از مهمترین فروشگاهها هستند ،مرکز بولینگ،سینما،مرکز تفریحی، و پارکینگ موجود می باشد.گردشگران تور دبی می توانند  برای خرید سری هم به این مرکز خرید بزنند.تور دبی تابستان 95

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگرانتور دبی تابستان 95می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید و در

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 

 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران تور دبی تابستان 95 می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند .

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 

مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگرانتور دبی تابستان 95  است. مسافران تور دبی می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی Miracle Garden Dubai در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است که موجب شگفتی گردشگران دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد. با گل روی زمین و حلقه های قوسی و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 میلیون گل دارد.این باغ در حال حاضر نامزد برای ثبت رکورد گینس بخاطر طولانی ترین دیوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبیعی در باغ معجزه وجود دارد.آفر تور دبی
هر منطقه دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی خاص هر گردشگاه است، که قوسی شکل است و مسیر با مینی چتر سایه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم های گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضای باز، سرویس بهداشتی، وضو خانه و نمازخانه همگی از امکانات این باغ  برای گردشگرانتور دبی تابستان 95  می باشد .

 

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگریتور دبی تابستان 95خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.تور لحظه آخری دبی

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش 95

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش بهار 95می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگرانتور کیش خرداد 95جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافرانتور کیش بهار 95به ارمغان آورده است

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران های زنجیره ای حاجی ساموری

یکی از غذاهای پر طرفدار در میان مالایی ها، ساته یا ساتِی است (Sate) این غذا که به شیوه ی کباب های ایرانی روی منقل و زغال درست می شود، شامل تکه های کوچک گوشت است تور مالزی خرداد 95(گوشت گاو، گوسفند، مرغ، خرگوش، جگر مرغ،و جگر گاو) که به سیخ های کوتاه چوبی کشیده شده اند و با یک سس تند درست شده از فلفل قرمز خالص و یک سس شیرین درست شده از بادام زمینی و تکه های کوچک برنجی که به نحوی خاص پخته و فشرده شده است (به شکل مسقطی) و پیاز و خیار سرو می شود.تور مالزی خرداد 95اگر می خواهید به یکی از رستوران های محلی بروید و این غذای بسیار خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید، معروف ترین رستورانی که ساته های آن بسیار مشهور است، حاجی ساموری (Hj Samuri sate) است که شعب متعددی در مالزی دارد و یکی از اصلی ترین آنها در Kajang است (کنار استادیوم کجنگ). این رستوران دو طبقه، بسیار بزرگ است و غذا را خیلی سریع سرو می کند و البته غذاهای مالایی دیگری هم دارد.

رستوران های زنجیره ای چیلیز مالزی

اگر می خواهید یک غذای هیجان انگیز با طعم غذاهای غربی و نه مالایی نوش جان کنید،تور مالزی خرداد 95 به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای چیلیز بروید، در اینجا شما می توانید غذاهای خوشمزه ای با دورچین های بسیار خوشمزه و هیجان انگیز بخورید و تقریبا برای هر دو نفر، یک غذا کافی است. برای مثال برای 3 نفر، دو غذا حتما کافیست (اگر یکی از افراد خانم باشد غذا زیاذ هم می آید!!) راستی! نوشیدنی های این رستوران "ریفیل" است و شما می توانید تا جا دارید، آبمیوه بخورید که شامل آب پرتقال و آب سیب، آب گواوا، انبه و گوجه فرنگی می باشد.سس سفید مخصوص این رستوران طعمی بین طعم ماست چکیده و خامه دارد که بسیار خوش طعم است. یعنی چون با ذائقه ما ایرانی ها جور است اغلب ایرانی ها این سس را سفارش می دهند. در مورد اینکه در این مکان باید از قبل جا رزرو کنید شک نکنید!روند جا رزرو کردن در شعبه میدولی مثلا به این شکل است که گردشگران تور مالزی خرداد 95 باید نیم ساعت تا یک ساعت قبل از تمایل به خوردن غذا، به رستوران بروید و اسمتان را بنویسید و بعد از خالی شدن جا به شما تماس می گیرند که می توانید برای میل نمودن غذا به رستوران مراجعه کنید!

 تور استانبول

تور استانبول 95

تور استانبول لحظه آخری

تور استانبول تعطیلات 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از تور استانبول لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. تور استانبول هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول تامین نماید .    

امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ،تور استانبول گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ،تور استانبول صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول

 

هتل د پلازا استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، تور استانبولدولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است. 

تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند. 
بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.

هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور , اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی ,فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی , بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع ,اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده , قهوه , چای در لابی , فکس تور استانبول, فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip , مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر ,روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش, ضیافت , صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رویال آدم و حوا

هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

 

از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

 

مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا تابستان 95 با اقامت در هتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

 تور آنتالیا تابستان 95

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است.تور آنتالیا تابستان 95 اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

آکواریوم آنتالیا

تور آنتالیا آکواریوم

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و از بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است.تور آنتالیا تابستان 95ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و آفیس های اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر تول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی واقع شده است. مسافران تور آنتالیا تابستان 95 به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند و بعد به مرکز خرید بروند و هرچه می خواهند تهیه کنند و از خرید خرید خود لذت ببرند.

تور آنتالیا آکواریوم

یک مجسمه ساز ایتالیایی به نام بندتی مخزن اصلی این آکواریوم را با لاشه های زیر ریایی , یک هواپیما به اندازه واقعی و کشتی و طراحی کرده است. طرح های دیگر هم یک ماشین غرق شده , مقبره های مصری که سبک هستند و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 95 که هیجان را دوست دارند بدانند که می توانند با پوشیدن لباس غواصی در این آکواریوم شنا کنند و از بودن در کنار ماهی ها و کوسه های کوچک لذت ببرند و به آن ها غذا بدهند. گردشگران به راحتی می توانند این کار را انجام دهند زیرا فضای بالای آکواریوم دارای هوای آزاد می باشد و در تمام مدتی که مشغول غواصی هستند تور آنتالیا تابستان 95یک لیدر شما را همراهی می کند و مراقب شما می باشد پس خونسردی خود را حفظ کنید و از این تفریح پر هیجان خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا آکواریوم

مسافران تور آنتالیا تابستان 95 بدانند که در این آکواریوم زمین بازی برای کودکان وجود دارد و می توانند از سینماهای کوچک آکواریوم , سواری های تفریحی و کنسول های بازی استفاده کنند ولذت ببرند. تور آنتالیا تابستان 95جالب است بدانید که این آکواریوم دارای یک سالن برف به بزرگی 1500 متر مربع می باشد که بزرگترین سالن برفی جهان می باشد. این سالن دارای دمای ثابت منفی 5 درجه سانتی گراد است و متشکل از چند کلبه اسکیمویی و خانه بابا نوئل است. یک کافه هم در این سالن وجود دارد که می توانید در ین کافه بشینید و یک نوشیدنی گرم بنوشید و لذت ببرید. مسافران و گردشگران عزیزتور آنتالیا تابستان 95 با دیدن از این آکواریوم می توانند سفر بی نظیری را تجربه کنند.

تور آنتالیا آکواریوم

 

بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا تابستان 95از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا تابستان 95در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

 

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. تور لحظه آخری ترکیهمی توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ،تور لحظه آخری ترکیه این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . این مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. تور لحظه آخری ترکیهآرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر درتور استانبول از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است.تور لحظه آخری ترکیه در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگرانتور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول

این پارک زیبا در سال دو هزارو دو در بخش قدیمی استانبول ترکیه واقع شده است تور لحظه آخری ترکیه در این بخش بیش از صدو پنج اثر مینیاتوری با اندازه های 1 تا 1/5 متری وجود دارد که از آثار تاریخی ترکیه و استانبول است.این پارک بین ساعتهای نه صبح تا شش عصر است که میتوانید از مکانهای تاریخی استانبول از عثمانیان به جا مانده است آشنا شویدتور استانبول



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سی وی کی پارک استانبول ترکیه

هتل سی وی کی پارک استانبول CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul جز هتل های ۵ ستاره استانبول است.تور استانبولهتل سی وی کی پارک بسفر استانبول یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به دیدنی ها و جاذبه های شهر استانبولدسترسی داشته باشید.تور ترکیه تیر 95در مرکز استانبول اقامت کنید. ساختمان این هتل که در مرکز شهر استانبول واقع شده در اکتبر ۲۰۱۳ ساخته شده است. هتل سی وی کی پارک استانبول تا میدان تقسیم ۱۵۰ متر فاصله دارد. هتل دکوراسیون داخلی شیکی دارد و دارای ۲ استخر در فضای باز و یک اسپای مجهز به مساحت ۸۵۰۰ متر می باشد که گردشگران تور ترکیه تیر 95 هتل می توانند از سونا و جکوزی و حمام ترکی آن استفاده کنند.تور استانبول اتاق های لوکس هتل دارای تلویزیون ال سی دی و سرویس اینترنت و کتری برقی و قهوه ساز هستند و مشرف به شهر و یا باغ می باشند. صبحانه در رستوران اصلی هتل سی وی کی پارک استانبول ،تور استانبول به صورت بوفه سرو می شود و رستوران برای دو وعده دیگر منوی باز دارد. در لابی هتل یک لژ است که انواع کیک و شیرینی تازه و بستنی خوشمزه در آن سرو می شود. تور استانبول در تراس Hezarfen می توانید در حالی که از نوشیدنی تان لذت می برید مناظر بسفر را هم تماشا کنید. خیابان استقلال دارای رستوران و کافه و بار و فروشگاه های مختلفی است و تا هتل ۴۰۰ متر فاصله دارد. کاخ Dolmabahce تا هتل ۵ دقیقه و فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل ۳۰ دقیقه فاصله دارد. هتل دارای پارکینگ هم می باشد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافه پرداخت کرد. منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگران تور ترکیه است که به غذا و خرید علاقه دارند. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند.

 

 

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه

 هتل لابراندا افسوس پرینسس تور استانبول در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند.تور ترکیه تیر 95این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانان تور ترکیه تیر 95 می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه می شود. در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.تور استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل مجلل The Ritz-Carlton، از موقعیتی ممتاز در قلب شهر استانبول برخوردار بوده و به چشم انداز تنگه بسفر مشرف میباشد. از امکانات فوق العاده هتل میتوان به مرکز عالی آب گرم و غذاخوری های خوش خوراک آن اشاره داشت.هتل، توسط جاذبه های فرهنگی منطقه Dolmabahce شهر استانبول احاطه شده است. گردشگران تور استانبول میتوانند روی تختهای آفتاب ایوان هتل به استراحت پرداخته و از تماشای محیط زیبای اطراف لذت ببرند. عصرها، موسیقی زنده در ایوان هتل برگزار میشود. رفع خستگی در جکوزی و یا آبتنی در استخر روباز هتل به میهمانان توصیه میشود.پس از سپری کردن یک روز پر مشغله و یا گشت و گذار در شهر، تمدد اعصاب در مرکز آب گرم هتل بسیار دلچسب خواهد بود.رستوران هتل در محیطی آراسته، به سرو نسل جدید خوراکهای مدیترانه ای پرداخته و در وعده های صبحانه، ناهار و شام با ارائه منو، پذیرای میهمانان تور استانبول میباشد. سالن لابی و تریای با کلاس RC هر یک به ترتیب به سرو چای عصرگاهی و گلچینی از بهترین نوشیدنی ها میپردازند.اتاقها به سبک سنتی و قاره ای آراسته شده و به لوازم مدرن مجهز میباشند.مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده و با طراحی ویژه نئوکلاسیک، تور استانبولهنر جدید و سبک‌های شرقی خود بیش از آن که هتل باشد یک موزه به حساب می‌آید. اتاق‌های بزرگ و دلباز هتل پرا پالاس با مبلمانی کلاسیک و چیدمانی منحصر به فرد که ترکیبی از سبک اروپایی و عثمانی است، منظره خیره‌ کننده‌ای از شهر و گاهی حتی «گُلدن هورن» یا شاخ طلایی را به نمایش می‌گذارد. در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران «آگاتا» که با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ترکی و نانوایی فرانسوی که شکلات‌ها و کیک‌هایی لذیذ سرو می‌کند، بهترین مکان برای یک شام و یا عصرانه مفصل در تراس شرقی و زیر نور ستارگان است. هتل پرا پالاس همچنین دارای مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی و اینترنت پر سرعت در تمامی قسمت‌هاست. هتل پرا پالاس تا متروی تونل استیشن پنج دقیقه فاصله دارد و موزه پرا، برج گالاتا و خیابان استقلال در دو کیلومتری آن هستند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل متوانند از خدمات این هتل لذت ببرند.

امکانات هتل : رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار- ماساژ - جکوزی - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده - استخر سرپوشیده (تمام فصل)- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - امکانات اتاق VIP

 

هتل پرا پالاس استانبول

اتاق های هتل پرا پالاس استانبول

لابی هتل پرا پالاس استانبول

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

 

امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

باغ وحش دبی 

یکی از مکانهای دیدنی دبی باغ وحش دبی است تور لحظه آخری دبیکه هر سال بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج امارات را جذب می کند . این باغ وحش در منطقه جمیرا قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان می باشد . در این باغ وحش نمونه های کمیابی از گربه وحشی عربی و شامپانزه نگهداری می شود . همچنین دویست نوع از پرندگان , ماهی ها ,  پستانداران و خزندگان در این باغ وحش نگهداری می شود. از گونه های عربی این باغ وحش از قبیل مار ,  راسو و سوسمار , غزال , بز کوهی ,  غزال کوچک آفریقایی,  گوریل,  گرگ عربی , گوسفند مخصوص شمال آفریقا ,  سیاه گوش ,  روباه ,  جوجه تیغی و ... موجود است که گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن فرمایند .تور دبی خرداد 95

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد .تور لحظه آخری دبی این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشد .تور دبی خرداد 95

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند .

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

پارک صفا دبی


پارک صفا دبی یکی از قشنگ ترین پارک های شهر دبی می باشد تور لحظه آخری دبیو محبوبیت خاصی بین اهالی شهر دبی دارد. یکی از جاذبه های پارک صفا دبی  بخشی کوچکی می باشد که در آن نمادهای معروف جهان مثل تاج محل و برج ایفل در اندازه کوچکی ساخته شده است.
پارک صفا یکی از کهن ترین پارک های دبی است که در مقابل هتل متروپولیتن در خیابان الوصل واقع شده است. پارک صفا با شصد و چهار هکتار مساحت در سال هزار و نهصدو هفتاد و پنج ساخته شده است. وجود دریاچه و  آبشار زیبا در کنار این پارک جلوه خاصی به پارک صفا بخشیده است.از امکانات این هتل می توان به : بازیهای الکترونیکی , ماشین های بازی برای نوجوانان, 3 زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی, زمین های والیبال, فوتبال و بسکتبال،تور دبی خرداد 95 میدان موانع, بیش از بیست محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن.
جهت گردش در پارک می توانید  از دوچرخه و چهارچرخه هایی که به شما اجاره داده می شود، استفاده کنید که اجاره دوچرخه برای هر یک ساعت بیست تا سی درهم می باشد که صد درهم به عنوان سپرده نگه میدارند. استفاده از اسکیت نیز دراین پارک بلامانع است.
ورودی این پارک سه درهم می باشد که برای کودکان زیر سه سال رایگان است و ساعت بازدید هشت صبح تا 22:30 می باشد. روزهای سه شنبه نیز مختص  به بانوان و کودکان (زیر هفت سال) دارد

پارک خور دبی

 پارک خور دبی

پارک خور دبی با طولی برابر 2.6 کیلومتر در طول خور و بخش بردبی واقعه شده است که در حد فواصل 2 پل المکتوم و القرهود قرار گرفته است. شهر بچه ها در پارک خور واقعه شده. سرزمین عجایب در کنار پارک خور است!تور دبی خرداد 95
از امکانات این پارک چندين هکتار باغ, اسکله های ماهيگيری, مسير های ويژه دو و پياده روی, محل هايي برای طبخ بريانی (باربي کيو), مناطق ويژه بازی بچه ها, رستوران ها, آمفی تئاتر , کيوسک ها فروش غذا - نوشيدنی می باشد. در 1 ماشين کابلی در کنار این پارک قرار دارد که به مراجعه کنندگان این امکان را می دهد تور لحظه آخری دبیتا پارک خور را از ارتفاع سی کیلومتری ببینند. ورودی شماره 1 پارک خور شهرکودک و موزه برای کودکان می باشد. ورودی شماره دو برای گردش در پارک خور موتورسيکلت های 4چرخ برای اجاره به بازدیدکنندگان تعبیه شده است که مبلغ اجاره برای هر موتورسیکلت بیست درهم می باشد.در این قسمت پارک دوچرخه سوار مجاز نیست ولی اسکیت سواری بلامانع می باشد.

دبی لند دبی


دبی لند یک مجموعه تفریحی که شامل 4 فاز است تور لحظه آخری دبیدر آینده بنا می شود این منطقه تفریحی شامل 6 منطقه با دنیاهای مختلف و جذاب که شامل دنیای فضای باز ، دنیای سرگرمی و خرده فروشی ، دنیای محیط زیست ، دنیای ورزشی ، دنیای محیط زیست و دنیای تجربه و جذابیت میباشد .تور دبی خرداد 95

 

پارک آبی ام القوین دبی


پارک آبی ام القوین دبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد و با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارک های آبی این منطقه میباشد . در این پارک به مسافرین تور دبی خرداد 95 پلاژ اجاره میدهند که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر میباشد . هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان 40 درهم و برای کودکان 5 تا 11 ساله 20 درهم میباشد .

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ،قیمت تور کیشدر این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.قیمت تور کیش

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگرانتور لحظه آخری کیشبه ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.

 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافرانقیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.

 

رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافرانقیمت تور کیشاست که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است کهقیمت تور کیشدر نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای

تور لحظه آخری کیشاست.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش

 

رستوران پدر خوب کیش

رستوران پدر خوب کیش از بهترین رستوران های کیش است. این رستوران دارای ظرفیت 100 نفر می باشد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا بعد از ظهر است.

قیمت تور کیش

غذاهای این رستوران غذا های اصیل ایرانی و نیز غذا های فرنگی است و قیمت هایش نیز مناسب است. رستوران پدر خوب دارنده لوح تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان بهترین رستوران است.

این رستوران نیز یکی از رستوران های منتخب برای شرکت های مسافرتی تور لحظه آخری کیش می باشد.

مزایا رستوران پدر خوب نسبت به سایر رستورانهای جزیره کیش برای مسافران:

1-    کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب

2-    داشتن فضا لوکس و آرام

3-    امکان سفارش انواع فست فود، غذاهای سنتی،  انواع دسر و بستنی، چای و قلیان و...

آدرس رستوران پدر خوب: سفين فاز F پلاك 211 

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. اینهتل ترنجپنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور لحظه آخری کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.هتل ترنج

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل ترنجپنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.

مجری و سرمایه‏ گذار اولینهتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرحهتل ترنج دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور لحظه آخری کیش به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

هتل شایگان کیش 

هتل شایگان کیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  . هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس تور کیش ارزان دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، تور کیش ارزان ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

 

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل داریوش کیش شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارهاتور کیش خرداد 95 , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور لحظه آخری كيش خرداد 95

تور کیش هتل شایگان

قیمت تور کیش تابستان 95



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران رضایی مشهد

 این رستوران معروف در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران و خود مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 ال 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به گردشگران قیمت تور مشهد سرویس دهی می کند . 

رستوران احسان مشهد :

این رستوران یکی از رستوران های با سابقه مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد خوبی است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت مطلوبی برخوردار است . محیط این رستوران بسیار تمیز است و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران و همچنین قیمت مناسب نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین مسافران قیمت تور مشهد  را به خود جلب می کند .

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران قیمت تور مشهدمی توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران قیمت تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند . شما مسافران قیمت تور مشهد می توانید برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و به صرف غذا بپردازید .

 رستوران ترکیش فود مشهد

 رستوران ترکیش فود مشهد

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان قیمت تور مشهد می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

رستوران میچکا مشهد

 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های مجلل مشهد می باشد . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و شما گردشگرانقیمت تور مشهد می توانید برای صزف غذا به این رستوران مراجعه کنید . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . بیس غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .
 
  رستوران پروانه های آبی


:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()