نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازارهای کیش

 در تور کیش شهریور 95 از کیش مال خرید کنید.

بازار کیش مال یکی دیگر از مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که سازندگان این بازار در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا ،با هدف ایجاد ایده های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و همچنین به هدف و منظور جذب گردشگران و مسافران تور کیش و برندهای معروف و معتبر دنیا،شروع به تاسیس و ساخت این پروژه بی نظیر کردند.در این بازار ،مکان های تفریحی متعددی به هدف و منظور سرگرمی خانواده ها و همچنین فضاهایی برای بازی کودکان در تور کیش در نظر گرفته شده است،تا مسافران علاوه بر خرید در این مکان لذت تمام را ببرند و کودکان آنها هم در این مرکز ،از بازی کردن لذت ببرند. شما در این مرکز خرید هم در تور کیش می توانید مکان هایی برای ارائه خدمات سلامتی و تندرستی مشاهده کنید.شما می توانید با سفر به جزیره کیش و رفتن به این مرکز خرید ،سایر خدمات کیش مال را ببینید و  علاوه بر خرید ،از تفریح کردن در آنجا هم لذت تمام را در تور کیش ببرید.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . در تور کیش در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند در تور کیش ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود که در سال 2003 در منطقه سلطان احمد بنا گردید ، این هتل در بافت قدیمی شهر استانبول قرار دارد و گردشگران تور استانبول می توانند با چند دقیقه پیاده روی به مکان های زیبا و تاریخی مثل مسجد آبی، کلیسای سانتا صوفیا، موزه باستان شناسی، موزه ترکی و ... بروند. اين هتل به تازگی نوسازی گردیده و شامل 40 اتاق مي باشد، اتاق هایی با امکاناتی برای معلولین در تور استانبول تیر 95 نیز تعبیه شده است. این هتل همچنین تا فرودگاه آتاترک حدود 15 کیلومتر و تا ایستگاه تروما 300 متر فاصله دارد.

هتل سانتا صوفیا استانبول شامل امکاناتی نظیر : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه، بار،گرمایش، منطقه بدون سیگار،  خانه داری،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان در تور استانبول تابستان 95 می باشد.

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

این هتل 4 ستاره تکسیم در قلب استانبول میدان تقسیم قرار گرفته است.هتل تکسیم فقط چند قدم با جذابیت های شهر فاصله دارد مسافران تور استانبول میتوانند به محض خروج از هتل ؛سالن اپرا، گالری های هنر، کافه و بارها، تئاترهای متعدد را در اطراف خود بیابند.ساختمان این هتل زیبا به زیبایی برای مسافران تور استانبول طراحی شده با سنگ های مرمر و سرامیک که نظر تمام گردشگران تور استانبول را به خود جلب میکند.تمام اتاق های این هتل تمیز، زیباف و مجهز برای مسافران تور استانبول میباشند.مسافران تور استانبول اگر بیشتر از 3 روز در هتل بمانند در بدو ورود ظرفی پر از میوه دریافت میکنند و اما اگر اقامت آنها بیشتر از یک هفته شود یک بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت.این هتل رستوران نیز دارد که از انواع غذاهای ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پذیرایی میکند چشم انداز هتل تکسیم فوق العاده زیبا میباشد که نظر مسافران تور استانبول را به خود جلب میکند.تور استانبول نوروز 96

هتل تکسیم گونن استانبول

تور روسیه

تور گرجستان

تور آنتالیا

تور کیش

تور آنتالیا تابستان

تور آنتالیا

تور اصفهان

تور شیراز

تور کیش

تور استانبول

تور استانبول

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()