نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رویال آدم و حوا

هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

 

از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

 

مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا تابستان 95 با اقامت در هتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

 تور آنتالیا تابستان 95

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است.تور آنتالیا تابستان 95 اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: