نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل مجلل The Ritz-Carlton، از موقعیتی ممتاز در قلب شهر استانبول برخوردار بوده و به چشم انداز تنگه بسفر مشرف میباشد. از امکانات فوق العاده هتل میتوان به مرکز عالی آب گرم و غذاخوری های خوش خوراک آن اشاره داشت.هتل، توسط جاذبه های فرهنگی منطقه Dolmabahce شهر استانبول احاطه شده است. گردشگران تور استانبول میتوانند روی تختهای آفتاب ایوان هتل به استراحت پرداخته و از تماشای محیط زیبای اطراف لذت ببرند. عصرها، موسیقی زنده در ایوان هتل برگزار میشود. رفع خستگی در جکوزی و یا آبتنی در استخر روباز هتل به میهمانان توصیه میشود.پس از سپری کردن یک روز پر مشغله و یا گشت و گذار در شهر، تمدد اعصاب در مرکز آب گرم هتل بسیار دلچسب خواهد بود.رستوران هتل در محیطی آراسته، به سرو نسل جدید خوراکهای مدیترانه ای پرداخته و در وعده های صبحانه، ناهار و شام با ارائه منو، پذیرای میهمانان تور استانبول میباشد. سالن لابی و تریای با کلاس RC هر یک به ترتیب به سرو چای عصرگاهی و گلچینی از بهترین نوشیدنی ها میپردازند.اتاقها به سبک سنتی و قاره ای آراسته شده و به لوازم مدرن مجهز میباشند.مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده و با طراحی ویژه نئوکلاسیک، تور استانبولهنر جدید و سبک‌های شرقی خود بیش از آن که هتل باشد یک موزه به حساب می‌آید. اتاق‌های بزرگ و دلباز هتل پرا پالاس با مبلمانی کلاسیک و چیدمانی منحصر به فرد که ترکیبی از سبک اروپایی و عثمانی است، منظره خیره‌ کننده‌ای از شهر و گاهی حتی «گُلدن هورن» یا شاخ طلایی را به نمایش می‌گذارد. در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران «آگاتا» که با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ترکی و نانوایی فرانسوی که شکلات‌ها و کیک‌هایی لذیذ سرو می‌کند، بهترین مکان برای یک شام و یا عصرانه مفصل در تراس شرقی و زیر نور ستارگان است. هتل پرا پالاس همچنین دارای مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی و اینترنت پر سرعت در تمامی قسمت‌هاست. هتل پرا پالاس تا متروی تونل استیشن پنج دقیقه فاصله دارد و موزه پرا، برج گالاتا و خیابان استقلال در دو کیلومتری آن هستند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل متوانند از خدمات این هتل لذت ببرند.

امکانات هتل : رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار- ماساژ - جکوزی - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده - استخر سرپوشیده (تمام فصل)- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - امکانات اتاق VIP

 

هتل پرا پالاس استانبول

اتاق های هتل پرا پالاس استانبول

لابی هتل پرا پالاس استانبول

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

 

امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: